728x90 AdSpace


  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

    «Άρχισαν οι εκπτώσεις!»

    Γράφει η Απροσάρμοστη

    Ανεβαίνω τις ηλεκτρικές σκάλες του μετρό, ενώ μόλις έχω αποβιβαστεί από ένα συρμό που διαφορά με κονσέρβα δύσκολα εντοπίζεις. Προβληματίζομαι από την ξαφνική «σύσφιξη σχέσεων» που επιχειρείται στην Πρωτεύουσα για να λυθεί λίγα λεπτά αργότερα η απορία μου, όταν ανεβαίνοντας τα τελευταία σκαλοπάτια βρίσκομαι στην πλατεία Συντάγματος και ακούω τα επαναστατικά συνθήματα της πορείας διαμαρτυρίας.

    Το πρώτο e-mail καταφθάνει αστραπιαία στο κινητό μου απόλυτα συντονισμένο στο ρυθμό της επανάστασης και του αδιάκοπου αγώνα ενάντια στην «αμερικανοκίνητη Χούντα» και την «κυβέρνηση του μνημονίου». Διαβάζω για «Δημοκρατία, Ισότητα, Κοινωνική Απελευθέρωση». Παρόμοια και τα αντιστασιακά συνθήματα της ομπρελοκρατούμενης πορείας. «Αυτό είναι, ο αγώνας τώρα ξεκινά» σκέφτομαι και με κινήσεις αποφυγής μία δεξιά, μία αριστερά κατορθώνω να διασχίσω την πλατεία για να φτάσω στον προορισμό μου.

    Το δεύτερο μήνυμα διαβάζω ούσα πλέον μπροστά στον υπολογιστή μου. Ορθή επανάληψη αναγράφει στο θέμα… Ο αποστολέας ίδιος, ο υπογράφων ίδιος, το κείμενο διαφορετικό. Σε έκταση και νόημα. Ο αγωνιστικός παλμός χτυπάει ισχνά. Οι βαρύγδουπες φράσεις περιορίζονται. Το κάλεσμα σε «μαζική, αγωνιστική και ειρηνική» συμμετοχή στα συλλαλητήρια για τον εορτασμό του Πολυτεχνείου, γίνεται προτροπή…

    Δεν προσπαθώ πλέον να βρω τις διαφορές στο κείμενο που ώθησαν στην ορθή επανάληψη του μηνύματος, αλλά στις ομοιότητες με το προηγούμενο. Κατόπιν πολύωρης και προσεχτικής μελέτης είμαι σίγουρη:

    «Άρχισαν οι εκπτώσεις!».

    Υ.Γ Στέλνω εντός ολίγου ορθή επανάληψη και για να μην ψάχνεστε, τελευταία πρόταση και βγάλτε το θαυμαστικό…

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: «Άρχισαν οι εκπτώσεις!» Rating: 5 Reviewed By: Unknown
    Scroll to Top