Από τον Αυτοδιοικητικό.
Μια απαίσια και αντιαισθητική εικόνα αντικρίζουν αυτές τις ημέρες οι πολίτες που περνούν από την πλατεία Ομονοίας στην Αθήνα...
Οι πιο πολλοί αναρωτιούνται τι είναι αυτό το έκτρωμα και το μυαλό τους δικαιολογημένα δεν μπορεί να δεχτεί ότι είναι μια ...καλλιτεχνική δημιουργία όπως την εμφανίζουν οι αρμόδιοι του δήμου της Αθήνας με ευθύνη του Γ. Καμίνη!
Συγκεκριμένα ο Γερμανός εικαστικός και γλύπτης Γκρέγκορ Σνάιντερ ανέλαβε να ... «εξαφανίσει» προσωρινά την πλατεία της Ομόνοιας, στο πλαίσιο του πρότζεκτ «Ιnvisible city» και της νέας εννοιολογικής τέχνης...
Μια απαίσια και αντιαισθητική εικόνα αντικρίζουν αυτές τις ημέρες οι πολίτες που περνούν από την πλατεία Ομονοίας στην Αθήνα...
Οι πιο πολλοί αναρωτιούνται τι είναι αυτό το έκτρωμα και το μυαλό τους δικαιολογημένα δεν μπορεί να δεχτεί ότι είναι μια ...καλλιτεχνική δημιουργία όπως την εμφανίζουν οι αρμόδιοι του δήμου της Αθήνας με ευθύνη του Γ. Καμίνη!
Συγκεκριμένα ο Γερμανός εικαστικός και γλύπτης Γκρέγκορ Σνάιντερ ανέλαβε να ... «εξαφανίσει» προσωρινά την πλατεία της Ομόνοιας, στο πλαίσιο του πρότζεκτ «Ιnvisible city» και της νέας εννοιολογικής τέχνης...
Όπως ο ίδιος δήλωσε ήρθε για να μεταμορφώσει την πλατεία Ομονοίας σε «πολεμικό καταφύγιο και ουδέτερη ζώνη, αόρατη από κάθε εισβολέα και από το άγρυπνο μάτι του Google maps». Πηγή της έμπνευσής του αποτελούν οι περίφημες καμουφλαρισμένες τοποθεσίες του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, όπως τα εργοστάσια κατασκευής αεροσκαφών της Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ, τα οποία στη διάρκεια του πολέμου καλύπτονταν με γιγαντιαία σακίδια, από το φόβο των ιαπωνικών βομβαρδισμών.
«Oι πόλεις θα μπορούσαν να είναι διαφορετικές, αν καταφέρναμε να τις σχεδιάσουμε και να τις οικοδομήσουμε με διαφορετικό τρόπο» δηλώσε ο Γκρέγκορ Σνάιντερ αναφερόμενος στις πολλαπλές όψεις του αστικού τοπίου, σε πόλεις-καταφύγια της φαντασίας, όπου οι έννοιες της παρακολούθησης, του ελέγχου, της ορατότητας και της αναγνώρισης, σε μια εποχή ανησυχητικής διαφάνειας και διαδικτυακής καταγραφής της πραγματικότητας, μοιάζουν να χάνουν, έστω και για λίγο στο έργο του, την κυριαρχία τους...
Φυσικά, υπάρχουν πολλά ερωτήματα και για το όλο κόστος καθώς και για το πώς καλύφθηκε...
«Oι πόλεις θα μπορούσαν να είναι διαφορετικές, αν καταφέρναμε να τις σχεδιάσουμε και να τις οικοδομήσουμε με διαφορετικό τρόπο» δηλώσε ο Γκρέγκορ Σνάιντερ αναφερόμενος στις πολλαπλές όψεις του αστικού τοπίου, σε πόλεις-καταφύγια της φαντασίας, όπου οι έννοιες της παρακολούθησης, του ελέγχου, της ορατότητας και της αναγνώρισης, σε μια εποχή ανησυχητικής διαφάνειας και διαδικτυακής καταγραφής της πραγματικότητας, μοιάζουν να χάνουν, έστω και για λίγο στο έργο του, την κυριαρχία τους...
Φυσικά, υπάρχουν πολλά ερωτήματα και για το όλο κόστος καθώς και για το πώς καλύφθηκε...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου